Business innenfra

Hei! Jeg heter Jamie Siv Rognstad og jeg er markedsførings- og businesstrateg i mitt eget firma Mana Marketing.

En business du elsker og lykkes med

I 2011 startet jeg det første firmaet mitt, og det firmaet jeg har nå, i 2015.  Jeg jobber med coacher og eksperter som vil bli synlige og bygge autoritet på nett, slik at de kan skape en business de elsker og lykkes med. Jeg er ekspert på Facebook, men jobber også med hvordan du kan utnytte kryss-posting på sosiale medier.

Business kommer innenfra

Mitt viktigste slagord, er Business kommer innenfra. Når du er den eneste i din business, da ER du businessen din. Da er det viktig at du finner din unike stemme, ditt «fingeravtrykk». Bare da vil potensielle kunder kjenne deg igjen, og det er enklere å bygge «know, like and trust”- faktoren du trenger i markedet for å vokse og tjene godt med penger.

Jeg har en BusinessType Quiz du kan ta for å finne din unike måte å stå ut i markedet på.

Den ligger rett på forsiden av websiden min, som du finner her

«Hvor vanskelig kan det være, liksom?»

Da jeg begynte å jobbe med WP Skolen visste jeg absolutt ingenting om å lage nettsider i WordPress. Siden jeg liker gadgets og er ganske teknisk anlagt, tenkte jeg «hvor vanskelig kan det være, liksom» og gikk i gang. Det viste seg ganske fort at det faktisk kunne være ganske vanskelig, men med trinn for trinn instruksjonene jeg fikk i WP Skolen ble det slett ikke vanskelig i det hele tatt.

Da jeg skulle ha en helt ny nettside, mer teknisk, bedre design og bedre systemer, var det fantastisk å kunne dykke rett inn i et nytt nettkurs. Jeg kjøpte også ekstra hjelp av Ragnhild, og fikk satt opp en super og velfungerende nettside på noen få uker.

Og da jeg skulle sette opp funnel, onlinekurs, betalingsløsning, osv, altså kort sagt sette opp bedriften min på egen nettside, da brukte jeg faktisk bare tre uker. Det var ikke min feil for å si det sånn. Uten WP Skolen ville jeg antagelig brukt 6 måneder. Nå har jeg en egen nettbutikk med en serie tjenester pakket og priset og alt går automatisk fra påmelding til faktura til rapport til regnskapsføreren min.

Nå hjelper jeg egne kunder med å få opp en nettside

Nå hjelper jeg mine egne kunder med å sette opp websider og bedriftsløsninger på egne domener. Da har de full kontroll.

Jeg kan virkelig ikke anbefale WP Skolen nok.
Hvis du vil ha full kontroll med egen webside, verdiene i din bedrift, da er det skikkelig smart å sjekke ut hva de har.

Når du har funnet Din BusinessType og står ut i markedet med den på din egen nettside som du designer akkurat slik du vil ha den, da skaper bygger du den autoriteten du ønsker i markedet og tiltrekker deg de RIKTIGE kundene.

God jul og God Knallstart 2021

Jamie

Vil du finne ut mer om Jamie og hennes tjenester

Du finner nettsiden hennes her.

Ragnhild H. V.
Artikler: 85